Tema: Re: Razer Deathadder Elite graužikas
Autorius: Rrr
Data: 2017-12-27 17:56:11
O bendrai, tai kiek domejausi, veinas is geresniu variantu. Paciam teko
pazaist su tuo senesniu modeliu CSGO, tai viskas kaip ir super.
Vienintelis, kad as biski tinginys ir siaip sedint prie PC megstu padet
vidurini pirsta ant bortelio pas save (legendinis BJ-58), ten bortelio
nera, del to kartais gaunasi random rightclickas, bet cia jau pripratimo
reikalas, manau.