Tema: Re: SanDiskas tapo read only
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-22 17:31:50
Fig zn, as bevik visas formatinu, kurios ilgiau pabuna pas mane,
 nes masinos muzikai tik fat32 tinka. Matomai kaprizingesnis mbr,
 nesidubliuoja, todel greiciau pakimba. Androidui atrodo ex fat
 geriausia. Tik orginalios atlaiko be problemu, o gautom is
 ebejaus iki to nedaeina, pradeda kvailiot iki formatavimu. Beje,
 viena tokia, pavelavau grazint 128 gb, suformatavus ntfs ir
 rasant iki 90-100 gb panasu, kad veikia kelis menesius, bet
 nelabai turiu laiko nuodugnesniems eksperimentams su ja, savaite
 tikrai veikia, po pusmecio lieka tik tusti folderiai.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/