Tema: Re: USB 3.0 porto greitis
Autorius: Doxlas
Data: 2017-12-19 14:09:40
Pirma Windows instaliavo USB 2.0 driverius, o tik paskui USB 3.0. Ir tas
Celeron EHCI USB 2.0 driveris valdė USB 3.0 portą. Išinstaliavus Celeron
EHCI driveri, liko tik USB 3.0 driveris ir pradėjo veikti USB 3.0 pilnu
greičiu. Po restarto Win vėl suinstaliavo Celeron EHCI driverį - nežinau ar
jis išvis reikalingas, bet dabar USB portus valdo USB 3.0 driveris. Kitame
mano kompe yra tik USB 3.0 driveris, ir viskas veikė nuo pat pradžių.

"Juozas K."  wrote in message news:p1au40$lsu$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir kokia ta problema buvo? t.y. kas daryta kad nebutu?