Tema: Re: 17" nesiojamas
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 10:31:11
Nu jei jau 17" šiais laikais didelis monitorius vadinasi, tada aš už HP
ProBook 470, į štuką drąsiai tilpsi. Viskas tenkinama, tik kas link
garso nežinau, čia jau gal požiūrio reikalas, kaip ir su moniko dydžiu,
bet su milimetrais matuojamais dinamikų skersmenim aš tikiu, kad garsas
geras gali būt tik ausinėse :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/