Tema: Re: Klausimas apie projektorius
Autorius: tbot
Data: 2017-11-20 19:22:00
On 2017-11-15 21:37:58 +0000, MRT said:

> Lentynos fotke butu i tema.. nes sunku is teksto suprast..
> Papaisiau tai, ka bandei tekste surasyt, tai vat
> klausimas kaip ten su laidais ir lentyna reikalai
> jei +80cm i virsu ir +20cm nuo sienos?

Ačiū už vargą.  Lenyta tokia alia netaisyklingai kubai, ir vienam iš tų
kubų yra laidai  (kažkas alia tokio
http://lt.yundashelf.org/uploads/201713057/small/p201706291501297152265.jpg
tik daug didesnio)

Tai bet kuriuo atveju, panašu kad teks man nusukinėt ją, ir štrobuot
laidą link lubų ir kabint viršuje prie sienos. Bet ant/šalia lubų
PJD7720HD nenoriu kabinti - nes jis juodas, sugadins visą vaizdą
(tikėjausi kad tiesiog gražiai pasislėps vienam iš lentynos kubikų) Tai
daugiau tokioje kainų kategorijoje nelabai kas belieka - balas
Viewsonicas yra tik PJD7828HDL, bet iš tokio atstumo (431cm) jis
projektuoja jau 290cm (kaip ir visi kiti tos kainų kategorijos full
HD), o pas mane jau ir tie 262 ant ribos...

Tai panašu kad taupysiu ar lauksiu kol atpigs Epson
EH-TW5650/EH-TW5600, kurie turi 1.6x zoomą ir gali projektuot į ~200cm
ilgio ekraną (bet jų kaina > 900). Dar ir Optoma HD152x išleido, bet
beveik nulis info apie jį..