Tema: Re: Ar verta įsigyti 5 GHz WiFi adapterį?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-19 20:50:06
On 2017-11-19 20:41, Sniegas wrote:
> Speedtest ant mobilaus 5 GHz ruože rodo 55 mbps, nešiojamas ant 2,4 GHz
> kartais iki 24 mbps išspaudžia, IPTV MAG 254 priedėlis greitį iš Mymagic
> serverių rodo apie 42 mbps.

Aš tau galiu irgi visokių greičių randomu privardint, kas kiek rodo, bet
realiai tu taip ir nesuprasi, kas pas mane su wifi padaryta ir kokios
įrenginių techninės galimybės.

Pakartosiu, jog 5GHz yra tik techninis parametras, kuris nurodo teorinį
"vamzdžio plotį", o jau kiek į jį vandens paduoda vandens tiekėjas ir
kiek lokalių kranelių esi prisukęs tu pats, lieka tik spėlioti.

Iš esmės, šiuo metu turi pusmetrio skersmens vandentiekio vamzdį
namuose, iš kurio vanduo tik kapsi ir tu mūsų klausi, ar tau kapsės
vanduo greičiau, jei užsakysi metro skersmens vamzdį :)

Dabar aiškiau?