Tema: Re: Namu kompas?
Autorius: Rrr
Data: 2017-11-14 14:14:48
Nu kodel, jeigu kompa perka namams, tiketina ilgam, tai po kokiu 5 metu,
2 papildomi core'ai tikrai pagelbes. Windowsai namams, turbut nera
butini, cia jau sazines reikalas, aisku. As saviskiu i7 quad (pirktas
2011) iki dabar naudojuosi ir per akis, tiek geimam tiek viskam kitam.
Jeigu tada buciau emes G pentiuma, reiketu jau keisti, o dabar dar
nematau reikalo keist ateinancius 3-5 metus.