Tema: Re: Plansete -> TV
Autorius: Darenas
Data: 2017-11-10 16:37:41
blaim jau 5m namie tik wifi - audio stiprintuvas, visi tv, siurblys,
kameros, krc viskas ant wifi, net stacionarus kompas pas sunu.
Islipti is tu laidu jau laikas, aj dar ir sudo hardware nepirkt.
Google home valdo...
dar sviesa pasidarysiu balsu valdoma va...
blia pasigyriau... zalieji mane uzdubasins.