Tema: Re: Kaip šis routeris?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-11-09 15:43:03
Aš moku 9,90 už 300 mbps. Už gigabitą mokėčiau 13,90.
Už du telefonus moku po 1,45, taigi Telia sutinka man duoti gigabitą su
sąlyga, kad aš vieno telefono planą pasikeisiu, ko aš taip nenoriu.
Dar liko 6 mėnesiai pasvarstymui, ar apsimoka, ir žiūrėk po tų 6 mėnesių
gal neliks sąlygos telefono planą keisti. Yra planas Anglijoje sėdėti
iki 2020 balandžio, tai kaip ir neaktualus interneto greitis Elektrėnuose.