Tema: Re: Gal kam vietoj raspberry
Autorius: Nerijus
Data: 2017-10-17 12:53:47
On 2017-10-17 10:59 AM, Remigijus wrote:
> Čia kaip suprantu 5 voltų milimaperai? o kiek 230 Voltų miliamperų. Man
> atrodo kad Rpi matavai 5V neįtraukdamas maitinblokio nuostolių. O
> intelio kaip pamatavai? su AIDA ar kažkuo rimčiau?

	Intelis, tai dezhute, tipo NUC. Prijungta prie rozetes kartu su juo
teikiamu maitblokiuku (kaip dibilninko pakrovejas).
	Matuota nuo rozetes su energijos sanaudu matuokliu.

	Raspberio rezultatus pajemiau ish enternetu, nieko negaliu pakomentuoti
tiksliau.
	Tik zhinau viena fakta: raspberi apkrovus normaliai (nu te tipo HDD
diskas per USB) vieno USB laido ish kompo tikrai neuzhtenka. Taip, kad
bendroj sumoj sroves eina kazkur link 1A. 1A prie 5V, duoda kazka link
5W. Ir cia jau skaiciuojam ne 220 galia, o 5V, neiskaitant visu
nuostoliu 220->5V konvertavime.

	Aishku suprantu, kad mano matavimai netikslus, kad shudas ten tas mano
matuoklis ir t. t. ir pan.
	Gal ir taip.
	Bet bendru atveju vistiek cia yra slieku gaudymas ant akspalto, ir tie
raspberiai ne kazin ka "sutaupo". O patogumas ir platformos ishbaigtumas
nunesha tuos kelis litus per menesi, kuri raspberis leidzia sutaupyti.

	N. M.

	P. S. Jei kam ydomu ka mes "taupome", galiu pavardinti kas kiek eda pas
mane ukyje:

	Telekomo TV pristafke Arris standby rezhime!! - 4W
	Telekomo PON'as, 	  		 2W
	Telekomo Ruteris ADB			4.3W
	Kompas darbe, i5, 16ramo, viskas integruota, SSD, papildomas HDD, eda
37W free running rezhime (galima sakyti IDLE, tipo uzhkrautas W10 ir sedim).