Tema: Re: Req: nesiojamo 13'
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-10-12 10:58:37
2017-10-12 10:53, Darenas rašė:
> as esu labai nusistates pries jav rinkai skirtus obuolius, nes nu nx man
> senam mokintis kitokias sistemas, ta pats ir buhalterei.
> Jau nekalbant apie tai, kad overprisintas reikalas.
> Krc nevarkit, as jau seniai bbd ant obuolio, jokiu sansu perkalbeti mane.
> case closed/

skambi kaip religinis fanatikas.

Visų pirma - prie ko čia JAV rinkai skirtas obuolys? Pas mus
pardavinėjami Europos rinkai skirti.

Antra - Niekas tau neliepia naudoti macOS. Obuolius tiesiog siūlo kaip
tikrai kokybiškus laptopus. Kaip ten bebūtų, graužtukai nustatinėja
tendencijas šiame segmente, kiti copy/paste (dažniausiai nelabai
sėkmingu) užsiiminėja. Instaliuok ten win ir bus tau džiaugsmas.