Tema: Re: namų/nešiojamas kantuperis šeimai/paaugliui
Autorius: MRT
Data: 2017-09-17 13:05:25
>> Realiai prastas sprendimas "seimyninis pc" ir keliaut su visos
>> seimynos infa.. Komandiruotes, vojazai - lengvas aparatas 13,3" ar
>> plansetke 10"+
>
> Yra tų planšetkių, bet *darbui* prisireikia. Esmingiausia šeimynos
> info gyventų external hdd.

Na as apie plansetke-ultraportable, tipo ~13" su Touch ir kokiu Core-M.
Skytech'e buvo Surface analogas uz 655/800 Eur, panasus i toki:
http://www.skytech.lt/80u1000vmh-lenovo-ideapad-miix-51012isk-122-silver-multi-touch-ips-1920-1200-pix-p-339907.html

> O kaip:
> http://laptop.lt/Dell-Alienware-18-i7-4710MQ

Nelabai, nes kiekviena karta duodavo kazkokio efektyvumo..
Ne tiek brute force tokiuose groja, kiek efektyvumas, nes
realiai tokie laikomi blogiu, kuris gali iskept.

Jei CPU su "Q" = 4Core, t.y. labiau kaistantys, tada
privalumas, jei laptop'as storas ir tiketina didesni radiatoriai.

https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Legion-Y520-15IKBN-7700HQ-FHD-GTX-1050-Ti-Laptop-Review.223480.0.html

Maintenance is relatively easy apart from a large number of screws.
Disassembly certainly isn’t as easy as many other gaming models,
but it’s not really all that difficult either.

Svarbus skyriai:

* Stress Test
No thermal throttling of any type was
reported by the system during the test.

* System Noise
While idling, although the fan does
continue to run, it’s practically inaudible.

* Temperature
Even alongside the Legion Y520’s low noise levels, temperature
development still remains mostly unproblematic. Under max load, we
measured average temperatures of 30.7 °C / 29.9 °C on top/bottom
respectively

The only hot spot worth mentioning is the top left quadrant of the
underside of the notebook, which reached 55.8 °C and would be rather
uncomfortable if resting on the lap.

* Energy Management
* Power Consumption

The idle average consumption of 9.1 W is very reasonable for its size
and class, and even under load, the average of 79.9 W isn’t bad.
We measured a load maximum value of 121.5 W, which is well below the
power adapter capacity of 135 W.

* Battery Life
Unfortunately, the 45 Wh 3-cell battery <..>

* Battery Runtime
8h 29min - Idle (without WLAN, min brightness)
4h 00min - WiFi Surfing v1.3
0h 46min - Load (maximum brightness)

ir kitas:

https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Legion-Y720-7700HQ-Full-HD-GTX-1060-Laptop-Review.218710.0.html

Tiesa, tokios klases man priimtiniau
nei i7-7700HQ, o koks i5-7***HQ (be HT)
ir GTX1050Ti, o ne dar galingesne GTX1060.
Visgi cia laptop'as, tai saikingai to brute force jam reik.

*****

PS. E570
https://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-E570-Core-i5-GTX-950M-Notebook-Review.195890.0.html
tik "Geforce" jame neimciau - galima ir su Intel grafika imt.