Tema: Re: Reikia pagalbos surenkant Namu Kino Tinkla
Autorius: Sniegas
Data: 2017-08-28 21:32:09
O kiek pinigo žadi tam reikalui skirti? Aš čia youtubėj žiūrėjau - šits
neblogas daiktas, bet ir kaina atitinkama.
https://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_612217.html?currency=GBP&vip=760164&gclid=Cj0KCQjw_o7NBRDgARIsAKvAgt1OfTld3_Z_yodK0VkHd3oS3wcCI3FshQI6WIdfpwy71GzliMG8iJYaAqGREALw_wcB

"YZF"  parašė naujienų news:onumgi$sr7$1@trimpas.omnitel.net...

teliko nenores keisti ir cia variantas atmestinas.

kazkoki dar media playeri uzmaciau:
http://www.konigelectronic.com/en_us/550601348

palaiko wifi ac, gal valintu filmai? nes kabelio prie teliko nera, eis
per wifi....