Tema: Re: CPU over voltage error
Autorius: Vytooks
Data: 2017-08-22 09:28:02
Taip, pasirodo BIOS'as buvo senas, bet procą atpažindavo. Po atnaujinimo erroro nebeliko, tačiau pasirodo lužinėjo visai ne dėl to.
Kartu su proco keitimu iš Deluxo aš paėmiau atlikusius 2 x 1 GB kauliukus ram'o ir įdėjau į 2 ir 4 laisvus slotus. Ar tai dimm'ai nepalaikomi ar taimingas ne tox, dar nežiūrėjau, bet teko juos išimti ir dabar viskas sukasi normaliai. Manau tokiam kompui esamų 2 x 2 GB dual chanel pakax.
Dabar pagalvojau, o jeigu ant Deluxo tie dimm'ai normaliai sukosi, turėtų ir ant Plus'o, P5B gi artimos platformos.