Tema: Re: pigus laptopas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-08-18 22:57:56
Tarkim aš dar žiūrėčiau gal 13kažkiek * 768 rezos būtų kas pigiau už šį
:) Bet tavo patarimai naudingi, procų lygį užfiksavau :)

Vat toks man į akis krenta:
http://www.skytech.lt/272800699-dell-inspiron-3567-silver-156-1366x768-intel-core-i36006u-4gb-ddr4-500-p-352009.html

Čia ne sau ieškau (ir vėl...). Jei negarantinis ir suges, liksiu kaltas
ir tapsiu visokiu blogiečiu jei neapsiimsiu tvarkyt jo paskui..