Tema: Re: Kur ieškoti kištukinių adapterių
Autorius: 70005
Data: 2017-08-08 16:40:24
On Tue, 8 Aug 2017 13:55:17 +0300, "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote:
>Biškį rimčiau - naudok prailgintuvus arba pasikeisk rozetes.
>Nors rimčiausiai ir turbūt pigiausiai - eik į kokį eBay ir ieškok perėjimų,
>spėju, kad po ~baksą rasi kokių nori formų ir spalvų, o kol atvažiuos, kaip
>nors išgyvensi, kaip kad iki šiol išgyvenai :-)

Keist rozetes ne variantas, namas nuomojamas.
Be to, toj šaly toks standartas:)

Prailgintuvai (jei jų pačių kištukai tinka) ne visur išeitis, pas
mane ir internetas per powerline prijungtas, tad papildomų tarpininkų
vengiu. Ir vaizdą gadina.

Kol kas ieškojau Amazonėj, kaip visada, bet nieko pigaus nerandu. Gal
tikrai belieka ebay ir kinai.