Tema: Ats.: Kiek prasyt uz duomenu atstatyma?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-08-02 12:26:39
Aš kai parduotuvėje dirbau, atvaro koks, nusiperka cemento porą maišiukų -
ai, man nugara skauda, padėk įkrauti į mašiną. Aišku, ta pagalba tokia, kad
aš vienas pakraunu. Ačiū ir nuvažiuoja. Buvo tik du ar trys kartai, kad už
pagalbą atsiskaitė. Va per tokius dyko ieškotojus ir stagnuoja ekonomika.
Man juk nepriklauso cemento krauti į klientų mašinas. Galiu pakrauti, bet ne
už ačiū, nes ir man nugarą skauda. Nevertina lietuviai kito žmogaus
pastangų.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ols4bc$33c$1@trimpas.omnitel.net...

tai va per tokius kaip tu ir stagnuoja ekonomika :)