Tema: Re: sugedimas nuneshioto kompiuterio hp paviljon
Autorius: PxYra
Data: 2017-07-15 21:43:30
kankinau panasiai viena nvidios 8800GT, slim variantas buvo, kadangi buvau
ja dykai gaves alia kaip brokuota tai negaila buvo patikrint mitus
parsinesus ja ji rode daug visokiu efektu ant ekrano, kvadratukai, spalvotos
linijos ir t.t. zodziu spalvota chaosa ant normalaus vaizdo, pravaliau
jungtis, patikrinau ausinima nuemes pradejo rodyt kaip bite, rode pora
menesiu idealiai po to vel tie patys efektai, tai as ausinima nuemes ir
viska apvyniojes folija soviau i orkaite ~250 max, 10 minuciu, veike apie
menesi po to, kai vel ismesdavo efektu vel keliaudavo i orkaite ji tik
trumpedavo laikas rodomas be efektu