Tema: Re: printerio
Autorius: fenix@w
Data: 2017-06-28 14:25:50
2017.06.28 12:48, tranzoo rašė:
> tik realybej su samsungais taip neiseina. hp, lexmark - dar dar...
>
> xerox kazkada buvo sugalvojes rebrandint samsunga - krito lauk is
> rinkos. liko tik dideli spalvoti multifunkciniai.

pas uosvius veikia tas samsas 20psl/men scenarijumi. kasetes dabar
dedamos neoriginalios, softas ten papimpintas kad priimtu tokias.
nu ka as zinau, su minolta mazais kazkada problemu daugiau budavo.
as asmeniskai tai is viso esu pries mazus printerius. jeigu yra sansu
darbovietej spausdintis tai tiap ir daryt + sumoket spausdinimo
islaidas, jeigu jau sazine grauzia