Tema: Re: ssd 2.5 240-260Gb rekomendacijos?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-20 09:36:47
Man tai itin nesekant naujienų, būtent Sandisk asocijuojasi su pačiu
rimčiausiu ir seniausiu solid state atmintčių gamintoju :) pirmos CF ir
t.t. Panašiai kaip plextoro ODD buvo..

Atitinkamai Adata ilgą laiką gamino fuflo (asmeninė patirtis) ramus ir
SD kortas

O WD - iš esmės rimčiausias HDD gamintojas..

Čia žinoma viskas tik imho lygyje, tiesiog keista, kad Sandiskas ir WD
nemoka SSD gamint :)