Tema: Re: Kompo atnaujinimas
Autorius: MRT
Data: 2017-06-19 20:23:58
> Geležis:
> Maitinimo blokas 300w kažkoks.
> Gpu 9600 GT
> Monitorius 1600x1900.

> Kl.1. Yra noras pakeisti video plokštę į kažkurį variantą: 1030,
>   1050, 1050ti. Kuri tiktų?

GT1030 neracionalu - jos performance nepateisina 70-80Eur
Ji techniskai panasi i puse 1050Ti (GPU puse jos turi, RAM tik 64bit).

GTX1050 - jau geriau. Kazkas panasaus i senesne GTX960, kuri 128bit buvo
Ar Ti ar ne Ti - grubiai atitiks pagal kaina.
Jei rimciau - reiktu 1060 ziuret, o ne "Ti" versijoj
didelio galios prieaugio ieskoti (1060 tiek GPU, tiek Memory geriau).

> Kl.2. Video 2GB gerai, o 4GB pasiteisina kokiam mc, bf2?

Atsizvelgiant i dabar naudojama ir dar i monitoriaus reza -
galima ir su 2GB issisukt (ne visuose games minimum 4GB reiketu).

GTX1050 2GB ziureciau pagal didesni ventiliatoriu, tarkim MSI uz 118Eur:
http://www.skytech.lt/gtx-1050-aero-itx-msi-geforce-gtx-1050-aero-itx-2gb-displayport-hdmi-dldvid-p-346729.html

Ar verta primest apie ~35Eur uz "Ti" ir 4GB - nevienareiksmiska
kainos poziuriu, kad bent kazkiek geriau tai taip, taciau ir brangiau.

GTX1060 pasirinkimas toks "gausus", kad ner ka parasyt (buvo ~230+Eur).

Apsisprendimu uzmesk aki cia:
https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_1050_Gaming_X/27.html

Jei tikrai piguvos segmente, tai vietoj GT1030 rinkciausi RX550:
http://www.hwcompare.com/34714/geforce-gt-1030-vs-radeon-rx-550/
(ji silpnesne nei RX460, bet ne tiek ziauriai prikirpta nuo galingesnes)

Del PSU - GTX1050 tikrai gali veikti ir nuo esamo
(ne faktas, kad esamo 300W nepakaks)

Tarkim 1050 reikia 75W jai paciai, o ar juos suedus is 300W PSU
lieka kompui pakankamai - gamintojai apsidrausdami sako, davai tu mane
komplektuodamas pasirupink kokiais 400W, tai ir man ir kompui pakaks gal

https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_1050_Gaming_X/25.html

Ir siaip 9600GT paprastai eda daugiau nei GTX1050 arba labai panasiai.
http://www.hardware.fr/articles/817-3/resultats.html
9600GT - 2D / 3DMark / Furmark = 26W / 76W / 77W