Tema: Re: Plansete
Autorius: bambukas
Data: 2017-06-11 11:44:02
pirkčiau vaikui androidą, sau windowsinį, už 400€ išeis du neblogi
kompiuteriukai
naudojame namie gal 5 planšetukus ir kiekvienas turi savo apibrėžtą veiklos
sritį:
9,7" kelioninis, automobilyje ar karaokei kieme prie šašlyko,
10,6"  (su daug jungčių) prijungtas prie periferijos- monitorių, klaviatūrų,
skanerių, etc.
11,6" prie sofkutės vakariniams pasiskaitymams (vienas bobulei, vienas man)
visi windowsiniai
ai dar vienas senas androidas guli prijungtas prie seno TV serialams žiūrėti

atėjo vakar siuntinys https://www.youtube.com/watch?v=ZGjhVqRDVx0
maloniai nustebino kokybė- pradedant įpakavimo baigiant paties kompiuterio,
superinis...