Tema: Re: Klausimas: kompo vertė?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-01 13:19:28
> Nesiseka verslas - optimizuoja kastus. Matyt ir su masinomis nesiseka,
> kad privertas keisti kas metus. Nusipirktu geresne, nereiktu po metu
> naujos pirkti. ;)

px tas verslas ir ta kasininke ir jos prietaisas su izolke apvyniotas..
dirikas troba sau stato, reik babkiu - melziam is savo UAB'o..
o kasininke tegul ismoksta branginti UAB'o inventoriu, pries ja tuo
prietaisu 15 metu visi naudojos ir tik du kartus buvo sulauze..

> Jei kompas atlieka reikiamas uzduotis, tai nebutina ji mesti i
> siukslyna, reikia ir apie gamtosauga pagalvoti. Ziurkei siukslyne is jo
> bus maziau naudos, nei razumnui zmogui.

taip, kartais primityviai pakanka ir senuko, jei naudojimas atitinka jo galimybes.
buna ir taip, kad vartotojas ir be youtubes sugeba apsieit..

> MRT rekomenduotas PC komplektas is 2005 metu taip pat dar dirba,
> moraliai pasenes, taciau tas pacias uzduotis atlieka tokiu pat greiciu
> kaip ir 2005 metais buves naujas. Jei reiks atlikti sudetingesnes
> uzduotis ir nebesusitvarkys - bus nukreiptas atlikti kitus darbus, jo
> vieta uzsims naujas PC.

Bet jei ten MRT rekomenduotas ir is 2005 metu, tai galimai ne
kazka viduj rasi siai dienai .. ko gero net ne C2D.. gal AMD'as koks?
Realiai tai koks ten bebutu variantas, kad ir ko rekomenduotas, bet
tinkamumas jo ziauriai salyginis.. aisku dar sugeba WinXP ir Offica pasukt.

Mano strategija nepikt i ateiti, o dazniau low-end MB+CPU+RAM pasikeist.