Tema: Re: Koks debesis duoda pigiau ir daug GB/TB (2017 gegužė)
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-20 13:49:58
Aš suprantu, kad čia nemažai daliai atrodo, kad kažkodėl kažkas už juokingas
babkes turi pasiūlyt superpatogų ir superfunkcionalų variantą, bet realybėj
taip dažniausiai nesigauna. Grubiai tariant yra 3 sudedamosios - geležiukai,
softas ir darbas, onlaininių servisų atveju moki už visus 3, jei stataisi
savo aparatūrą backupinimui moki tik už geležis (savadarbio NAS'o atveju
softas dažniausiai naudojamas nemokamas, bet sudėtingiau konfigūruojamas)
arba ir softą (firminio NAS'o atveju, tada lengviau viską pasidaryt). Aš,
kaip jau ne kartą sakiau, mėgstu QNAP'ą, vienas variantų, kaip ten daromas
versijavimas (būdų darytis backupus ir juos tvarkyt yra ne vienas):
https://www.qnap.com/en/how-to/tutorial/article/create-manage-and-revert-to-snapshots-on-qnap-turbo-nas
Pačiam backupinimui galima naudot NetBak Replicator (šitas daitas, beje,
"nepririštas" prie QNAP geležies)

Apie tai, kuris onlaininis variantas, kad ir už brangiai, turi katalogų
versijavimą nepakomentuosiu, bo šita tema manęs nedomina, savo duomenim esu
įpratęs rūpintis pats. Nors va grynai iš smalsumo kaliau per googlą, tai kad
ir pirmas pasitaikęs (https://www.idrive.com/idrive-rewind) apie folderius
šneka, klausimas tik kaip ten viskas veikia...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/