Tema: Re: Daug RAM
Autorius: MRT
Data: 2017-05-03 13:39:36

> Įmanoma, O_DIRECT visad padeda, galima ir block level kešą nuflušint, daug ką galima padaryt.

Good.. nes galvojau gal rimtai tokie prikolai OS'o jau blokuojami..
Tipo neveiks egziukas po situ OS ir taskas..

> Bet čia tikrai nėra tipinis naudojimo scenarijus - tai GAL, tam tikrais atvejais turint idiotiškai padarytą softą - tada GAL ir
> gausis geriau.

Tai as irgi su ta ideja, kad GAL.. labai RETAI.. ir puciant tam tikram vejui :)

> Bet tikrai ne ofiso atveju, ar standartiškai

Tikrai taip.. nes kai kurios operacijos ir be RAMDrive skraido..
Tuo labiau laptop'as su 32GB RAM, tai tikrai ir su SSD..
Kazkoks pirstelejimas 7ms ar 11ms nepasijaus..
Va del to nauda abejotina.. pradziai reikia surast ta atveji,
kada ir su daug RAM + SSD ir vis vien jauciasi neaiskus lagas..
Ir net tam atvejui dar ne faktas, kad RAMDrive gali padet,
bet cia jau yra kazkokia mizerna tikimybe, kad ....

Plius, laptop'as ne ofisinis.. tipo programerio..
Suprogramint, kazka super-neoptimalaus jamamo
brute-forcu ir dideliais resursais sakyciau labai realu :)

> "turiu 32GB RAM, man per daug, reik ramdisko" ;-)

32GB RAM tarsi nera pertekliai resursai prie dabartinio
OS/softo/www apetito i RAM .. aisku ner masiskai must have kiekis..
Ir taip.. yra zenkliai lengvesniu RAM mazinimo priemoniu nei RAMDrive..
Netgi ir pochuinas i RAM pertekliu darbo isskirtam laptop'e..
Kitaip butu, jei ple.. ziauriai reikia bent 16GB RAMDrive.. jmj kada RAM'as atpigs?..

PS. ta proga Xpoint - ne tik kanceleriniu prekiu brendas Maximoj..
http://www.anandtech.com/show/11209/intel-optane-ssd-dc-p4800x-review-a-deep-dive-into-3d-xpoint-enterprise-performance
The MSRP for the 375GB P4800X is $1520 <..> At slightly more than $4/GB