Tema: Re: laptopo cpu upgrade - pentium 2127U upgrade
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-28 14:06:40
2017.04.27 23:39, MRT rašė:

> ilituotas .. ziurek kokius latency, ar kitu demonu ieskok..
> nepasakyciau kad 2127U yra visiska katastrofa..
> T.y. turejes Celka 847 1.1GHz, 2955U 1.4GHz
> Galu gale i3-3***U negausiai stipresnis butu is esmes:
> https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2008&cmp[]=764

nera jokiu latency, va, labai palyginamas su tokiu laptopu, kuris yra
~2007m laidos
http://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=929&cmp[]=2008 . viskas
veikia, bet ne taip, kaip tiketumeis

tai Socket: FCBGA1023 = ilituotas?

praktiskai klausimas ar ziureti tik i5 U ar is karto i5 M. Korpusas
labai plonas, ale poor man ultrabook. tai vat neaisku, ar neprades
viskas lydytis nx.