Tema: Re: Caponi - pagalbos su NAS
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-27 11:39:46
Jau sakiau - NAS'o kaip media playerio funkcionalumas manęs niekada nedomino
ir aš į tą temą nesigilinau, taip kad max kuo galiu padėt - pasiūlyt skaityt
gausius forumus interneto platybėse (nes akivaizdu, kad newsuose visi ne
temoj :-)) ir RTFM....
Plius hintas anksteniam poste apie virtualizacijas - suinstalink windozę ir
gal bus tau laimė :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/