Tema: Re: Planšėtinis darbui
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-11 14:19:24
Aš ne ekstraseksas, nežinau. Kiek mačiau video reportažų iš MWC, niekam tai
neužkliuvo, bet ne faktas, kad galutinis proiduktas bus identiškas
parodiniam.
Bet kokiu atveju pats ruošiuosi atsinaujint (reikalavimai - 7-8" Wide,
procas padoresnis nei ten visi šūdukai po ~1GHz, >=2GB RAM, >=16GB, SD
korta, LTE) tai elementariai nematau jokių konkurentų - arba parametrai, su
kuriais paėmus daiktą yra rizika jį sudaužyt per pirmą valandą, nes užpis,
arba Samsungas (šitos kontoros planšečių/mobiliakų nepirksiu iš principo)
arba visiški kitaicai (bet aš ne azartiškas žmogus, tai loterijų nemėgstu, o
laiko gaila kalnus forumų skaityt). Kad ir kaip aš nemylėčiau Lenovo, už tai
ką jie padarė su IBM'o "palikimu", bet matyt teks surizikuot, gal maloniai
nustebins, kaip kad, pvz., Asusas - NB priešui nelinkėčiau, bet mobilūs
devaisai, tinklinė įranga, NAS - man visai patinka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/