Tema: Re: gaidelis Samsung printeris uzmiega
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-29 16:21:58
O ten pas jį web interfeiso nėra su dx visokių varnelių, kurių pamaigymas
gal padėtų? Nu plius dar visokie firmwaro updeitinimai, resetinimai... Nes
šiaip pas mane M2875dn (tas pats, tik su skeneriu ant viršaus ir be WLAN'o)
ir pajungtas jis per LAN'ą, tai jokių problemų su atsibudimu nėra, įkaista
per kelias sekundes. Dar vienas variantas - pajungt irgi per LAN ir
pažiūrėt, kas bus tada.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/