Tema: Re: Silent Case
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-08 13:54:48
Geriausias garso slopinimas tai visa deze sukist i rubu spinta ar
 kita kambari.
mano jaunystes laikais buvo galima nusipirkt 3 ar
 tai 5 metru prailigintuvus kompui- monitorius, klava, mausas
 vienam kabelyje. Tik del cd, usb tekdavo keltis ir eit i
 sandeliuka mano atveju. Paskui isigijau laptopa be kulerio tuo
 metu jie buvo...
Idomu, kada nebebus galima isigyt telefono be kulerio uz realia kaina?

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/