Tema: Re: Kas geriau senas i5 ar naujas i3
Autorius: Paul_
Data: 2017-03-28 14:55:29
VP9 hardware palaikymas yra reikalingas, nes youtube ziurejimas jau tapo
pagal nutylejima interneto narsymo dalimi. Tik anksciau kai buvo kalbama
apie kompiuteri interneto narsymui, tai visada suprasdavome, kad nebuvo
reikalingi dideli pajegumai. Po Youtube migravimo savo video biblioteku
i VP9, jau ir high-end tapo "slabakai". Iseitis arba statyti nauja
grafine korta (pvz. najesnes nuo nvidia 9xx kartos) arba keisti visa
platforma nuo Intel 7 kartos (CPU+MB+RAM). Nors ir Braswell - Intel 5
karta jau sugebejo VP9 hybridiskai suvirskinti.
MRT reakcija, kad i5-4460 tures daugiau brute-force yra teisinga, bet
jei temos autorius nores youtube ziureti VP9 formate, tai jam reiks ir
naujos grafines plokstes papildomai.

Daug biznio klases senu ir geru kompu tapo maziau patraukliais vien del
youtubo stabdymo. I dektopa gali kisti nauja grafine plokste ir tokiu
budu isspresi CPU perdidelio apkrovimo problema, taciau nesiojami yra
pasmerkti, nes ten grafika ilituota ir jokiu pletimo/upgrade GPU
galimybiu nera.