Tema: Re: Kondicionierius serverinei
Autorius: [mikro]
Data: 2017-03-07 10:30:40
tai visokie tokie york midea, starwill ir kitas kinietiskas sudas tai cia ir
kondiskem nlb vadintis gali...

"MRT"  wrote in message news:o9kk5d$8gi$1@trimpas.omnitel.net...

> šiaip nžn kas deklaruota tam mano samsungui, bet jis įjungtas ir
> pamirštas, tik kasmet profilaktikos atliekamos. Problemų nebuvo
>
> šiaip, o kodėl nepirkt tokių pačių? kokia to kolūkio prasmė?

Negaminami identiski isgyvenusiems Daikin dinozaurams..
Mitsuba matyt remontuos (ko gero smegeneles nukepe),
o York'a linke visi kondiskeriai mest na.., tai tipo OK..

PS. ten dvi patalpos, vienoj sildymas realizuotas
10kVA ir 30kVA ups'ais + tinklo iranga
kitoj - kokius 2.5+ kW eda serverine iranga.
Abi patalpos turi (turejo) po dvi kondyskes.