Tema: Re: nu ka, ryzen testai...
Autorius: MRT
Data: 2017-03-03 16:32:58
> na, tai nuomones tskant I studija:)
> asmeniskai dar daug neperziurejau apzvalgu, bet kazkokios priestaringos jos
> man kolkas perziuretos... cpu lyg ir neblogas, (overclockeriams liudesys)
> grajuose nieko gero del zemo daznio, ten kur daug skaiciavimu ir multicore -
> viskas grazu, bet taip kolkas xz, kazkaip sunku susidaryt nuomone:)

Ziauriai tingejau, bet prisiverciau sita:
http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/4.htm
ir is esmes maziau ziurejau i Intel LGA2011-3, tuo labiau, kad ner i7-68**K (ikandamesnis)
gaila nera ir i5-7600K (jei vietomis i7-7700K ikrauna malku, tai net idomu kaip su i5)..

http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/5.htm
[-] Ryzen zipint rarint nemoka..
[+] neblogai konvertuoja RAW fotkes i JPEG.. (tik darbas neilgas)..

http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/6.htm
[+] Ryze buhalteres kompas.. Excelis skraido :)
[+++] POV-Ray 3.7: This program features a built-in benchmark that renders an image using Ray Tracing.
[-/~ su OC] ProShow Gold: This program is used to take a collection of images and stitch them together in a slide show
[+/++ su OC] HandBrake 1.0: <..> transcode <..> to a high quality h.264 output format.

http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/7.htm
sandros multi-core efficiency kiek velkasi su Latency ns.
sintetikoj tarsi su Integer geriau ir kiek prasciau su FPU..
AIDA64 Ryzen Queen gauna pendeli nuo FPU Mandel..

http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/8.htm
Cinebench'e su Single neitin (~160 vs ~200), bet Multi kompensuoja (~1000 vs ~1500-1600)
[+] HWBot X.265 Benchmark: This benchmark takes a H.264 video and converts the output to an H.265/HVEC format.
Nedaug, bet lenkia.. OC testuose lenkia stipriau ... kaip ir Handbrake'u..

http://www.overclockersclub.com/reviews/amd_ryzen_7_1800x_1700x_1700/9.htm
Geimai rimtai neblizga.. bet paimta vos du zaidimai, o vienas kur pievas rodo
Tom Clancy's The Division << dzin koks CPU ir dzin ar OC.. nuo 95,4fps iki 99,9fps
Hitman (2016) << o cia geriau.. i3-7350K uz borto su savo 2C/4T.. ir FX'ai uz borto..
Bet i7 atveju - 4C/8C vs daugiau Intelio core - yra efektas.. bet Ryzen'ai uz borto..

Mintys tokios:
darbui su video (gal ir foto) - Ryzen'ai lyg ir neblogai ziurisi.. konvertuoja OK, Cinebench OK..
geimams - siandien nera wiau (bet mintis, kad nauji geimai gal optimizuosis ir gal tada....)
kita - esminiu stebuklu neizvelgiau..

Kazkaip man nesigauna sitas - http://images.memes.com/meme/1379043
labiau - https://memecrunch.com/meme/BNZHT/wait-for-ryzen/image.png

PS. A vo.. zipint ir rarint ismoko, ypac zip vs 7-zip :)
http://www.anandtech.com/show/11170/the-amd-zen-and-ryzen-7-review-a-deep-dive-on-1800x-1700x-and-1700/20
bet tarsi su Handbrake ner ziauriai +++