Tema: Re: Lenovo MiiX 700
Autorius: MRT
Data: 2017-02-28 15:02:23

> Čia jau turiu tau pritart.

Jei ka as drasiai galiu jums irgi pritart..
Pvz. mano zmona erzina vien faktas, kad daug tab'u atidaryta..
Del to jos kompe ilgai buvo 2GB RAM, paskui 2+2GB..
Dabartiniame 4GB .. o savam - laptopas pradejo veikt po 4+8GB :D..

> Tiek Bronco, tiek MRT nuomonę šiuo klausimu reik atmesti visiškai, nes ji tiesiog yra visiškas nukrypimas nuo statistinio vidurkio
> (~ 10 tabų paviršutiniškai per paiešką praėjus).

Bet pats lyg ir >70 Tab'u ir ~6GB sugebi pasiekt?..
Tarkim ne visada, tarkim cia buvo pikas..
Taciau sioje temoje yra RAM kiekis 4GB vs 8GB.. be upgr. galimybiu.
Pats OS, fonines programos kazkiek sueda..
Teigti, kad 4GB RAM siais laikais per ausis ir akis visiems nedrisciau..

> Aišku, gal jie puls ginčytis, bet, kad kas dirbtų su tiek tabų, kad išnaudotų ir 24GB - MRT atveju :) - nu sorry, asmeniškai
> nepažįstu.
> Girdėjęs tik pasakose :)

Kompe 4*4GB -> 4*8GB -> 3*8GB buvo numatyti pasizaidimui su
virtualizacijoms, o ne kazkokiam Chrome apetitui tenkinti..
Vartotoju kompuose dedama 2*4GB RAM kaip pakankamas kiekis.