Tema: Re: HEC maitiakai slamstas ar ne?
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-22 01:18:16
xuj, atkeliavo kaip ir naujas pas mane, ne dulkeles niekur, suplombuotas
vsio takoje, pajungiu....figa neveikia! viska isbandziau, nerodo ne kvapo
gyvybes...tada isardziau paziuret kas viduje dedas..viskas grazu, blizga
nauja, kondikai sveiki...tai gerai kad nepatingejau visa isardyt paziuret i
paike...droselio vieno kontaktai net su laku atsoke, prilitavau is naujo
pasikure kaip bite....seleris ebejuje tyli subine uzraukes, bet cia px per
paypala mokejau refundins