Tema: Re: hp probook 450 g3
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-20 10:33:55
Siaip tavo sito rasto varianto kaina labai net gera - FHD matrica, i5 CPU, taip kad jo, jei ka, SSD visada pasikeisi i bet kuri norima M.2 formato SSD, o kas link standartines 2.5" HDD/SSD vietos, tai ji yra, tik reikia papildomai tokio skardinio remelio, kurio pagalba diskas prisukamas savo vietoj - labai jau norint, jei remelio pardavime nera (nors jis bet kokiu atveju atsiras Lietuvoj, o is uzsienio, manau, jokiu problemu ir dabar uzsisakyt) arba gaila keliolikos euru, galima, turint rankas, ir paciam susimeistravot :-)

Del audio tai galiu pakomentuot tik tiek, kad garso korta ten yra :-)

Garantija dabar visiems Lietuvoj oficialiai parduodamiems modeliams yra 2 arba 3 metai, jokio isskyrimo del juridiniu ir fiziniu asmenu nera.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/