Tema: Re: rekomenduokit termopasta CPU ir GPU
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-19 22:52:31
baisu uzsiraut ant tokio tipo pastu kaip KPT-8, HY510

P.S. pas mane Dell kuleris stockinis nesusidoroja su i5-2400....idle ~35,
duodi biski apkrovos (po keliolika % ant kekvieno core) sekundziu begyje
vyniojasi iki 50 ir aukstyn, uzkaitini su prime95 tai arteja link 80,
apkrova dingsta, sekundziu begyje krenta iki 45 ir zemyn
bandziau su stokiniu ir vienu panasiu i intel boxini kuleriu (kaip nuo
G6120) pasta HY510 (dave pazistamas likucio)....tai su pasta ar be pastos
rezultatas ne kazka skirias, bet cia nieko nuostabaus, sita pasta viena is
sudiniausiu pasitaikanciu rinkoje, pigi, daxuja o efektyvumo nexuja

Ieskaus dabar kokio kulerio_boksto is Arctic/Coolermaster/Thermalthake
stovyklos