Tema: Re: dell ar lenovo?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-18 16:39:49
O dabartiniams del nekyla.problemu jungiant
ne dell gamybos
 maitinimo bloka automobilyje ar siaip? Visad pirkdavau toschibas,
 bet dabar nelabaibtandu sau tinkama, dell neblogi aparatai, i
 kitus isvis neziuriu. Lenovo lyg kinieciai nusipirko prekybini
 pavadinima.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----