Tema: Re: Printeris
Autorius: Rimas
Data: 2017-02-09 08:31:09
On 2017.02.09 01:14, ROOTS wrote:

> Nu jo, reiks vaikams mokykloj kazka spausdint, tegu ant dvieju varo,
> kam cia popierium svaistytis

Tekstui gal, pratybom/užtuotim kažkokiom nepatogu bus.
Man atrodo duplex apsimoka tik tiems, kurie spausdina tūkstančiais lapų
per mėn, tada kažkokia ekonomija susidaro.

Jei jau būt žaliuoju - tai tiesiog tada spausdink tikrai tą ką reikia, o
ne kiekvieną šūdniekį.

Tavo reikalas aišku, bet man nei darbe reikia to duplex (1278 lapai
paprasti ir tik 30 lapų duplex per 4 metus - tikrai mažai spausdinu),
nei namams.
Namams aš paėmiau tą wifi pigutį, kur vienas iš tavo pasirinkimų buvo,
ir už sutaupytas kapeikas išeis originalus toneris (arba 2 papildymai)
ir pora pokų lapų.
Kas mano supratimu žymiai daugiau naudos duoda nei duplex.

Nu bet pas tave gal kiti poreikiai :)