Tema: Re: Klausimas: nešiojamas už 400?
Autorius: valytojas
Data: 2017-02-08 20:49:00
Kur čia tie perliukai gyvena? Link'ą ar kontaktą kokį galima?

"[mikro]"  wrote in message news:o7fem8$rkd$1@trimpas.omnitel.net...

praejusios savaites pabaigoj buvo paimtas va:
Dell Latitude E6330 Intel i5-3320M 2.6 GHz /4.0 GB RAM / 500 GB HDD / DVD-
200,00
hdd von, ssd inkaltas ir dar damesta ramo. is sandelio tskant. valina kaip
daina:)

"Dainiushas"  wrote in message news:o7fdei$qog$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir aš esu pirkęs tokių kaip nauji. normalios serijos, dažnai su 3G
modemais ir kaina kaip pusė tos naujos piguvos.

nu ir desertui EliteBook'as su i7qm, 16GB RAM SSD už 340€