Tema: Re: PSU uz 50 euru
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-02 21:18:13
Nu į visokius ofisinius kompukus, kai reikėdavo pigiai, esu jų ne vieną pastatęs, šiaip garso požiūriu OK, tylūs, viduriai nieko stebuklingo (žinoma, už ten visokius GTT, Technoware ir panašius technikos stebuklus nepalyginamai geriau :-)), bet dirba, broko dar neturėjau, 3m garantija irgi nėra blogai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/