Tema: Re: Ar galima kyocera būgną į triumph-adler?
Autorius: Sigun
Data: 2017-02-01 20:23:03
On 2017.02.01 17:57, MRT wrote:
>> Iš konkurso:
>> Kyo 2135 ~145 eur,
>
> Rungtyniauja su siais:
> https://katalogas.cpo.lt/Purchases/Catalogs/Specification/17752?grid=true
> laimi kazkuris po ~90-110 Eur su PVM
Nėra tinklo. Su tinklu kaina žymiai kyla.

> ir su sitais:
> https://katalogas.cpo.lt/Purchases/Catalogs/Specification/20629?grid=true
> laimi kazkuris vos ne stabiliai po ~133-137 Eur su PVM
Taip, prie šitų kaip tik kyo P2135DN ir patenka. Mano kaina buvo iš
2015-ų pabaigos konkurso.

> ir sitam:
> https://katalogas.cpo.lt/Purchases/Catalogs/Specification/17529?grid=true
> Laimi kazkas nuo 140 iki 382 Eur
> <..> galima 500psl popieriaus talpos pareikalaut.. + toneriu..
>
> sitam jau ner jos.. bet Kyo P2040 lenda:
> https://katalogas.cpo.lt/Purchases/Catalogs/Specification/17568?grid=true
> Tuo tarpu P2040dn koy is esmes lyg ir ta pati kas 2135
> (toneriai 7200psl TK-1160 ir maint-kit berods 100kpsl)
Vat tame ir reikalas, kad toneris tos pačios talpos bet jau kitas.
TK-170 tinka mūsų senutėms FS-1320 ir FS-1370 ir naujesnėms P2135.

Dabar visus per N metų pirktų kyocerų spausdintuvų ir multifunkcinių
modelius padengia gal 4 tipų miltelių kasetės. Supaprastina konkursus ir
aprūpinimą. Panašu, kad ir triumai stipriai neišplės asortimento.

> Vietoj situ, visai smagu butu tie P4030DN'ai..
Mes vietoj šitų pabandėm eksperimentą su keliomis kyo P4200 ir kortelių
autentifikacija. Taip kaip norėjom nesigavo, tad dabar dėl savo resurso
stovi apskaitoje, kuri mėnesio gale popierių gadina pakais.

Sig.