Tema: Re: Q: Lenovo Miix 3
Autorius: MRT
Data: 2017-01-29 21:53:53
> Ciupinejot kas gyvai? Labai stabdis?
> Butu kaip laisvalaikio daiktas pastui ir panarsymui, kartkartem gal
> biskeli jutubui ir vienam kitam zaidimui vaikam.
> Extra atvejui kaip darbinis issinesamas daiktas pastui ir doc'am is klaudo.
>
> Ar geriau ziureti kazkoki kita hibrida uz panasia kaina?

Hibridas su kokiu Core M geriau, bet tas uz 289Eur is Teo/omnio
visai pateisina savo babkes.. cia apie versija su 4GB RAM ir 64GB.

https://www.omnitel.lt/privatiems/plansetiniai-kompiuteriai/lenovo/tab-miix-310-wi-fi-10-1-64gb?paieska=Vilnius#salonai

tik neaisku ar ju beliko.. gal situose yra?
Vln - Žirmūnų g. 2, Vilnius (PC IKI)
Bendras „Teo" ir „Omnitel" salonas
Kaune
Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas (PC AKROPOLIS)
Savanorių pr. 346, Kaunas (PC SAVAS)

Gal ir sitas kazkas panasaus, bet pavadinime viskas suplakta:
http://www.skytech.lt/80sg0017mx-lenovo-ideatab-miix-31010icr-80sg000hmx-silver-101-ips-multi-touch-in-p-340882.html

http://www.markit.eu/lt/lt/lenovo-miix-310-10icr-80sg-tablet-with-keyboard/v2p12037196

kodas 80SG0017MX << lyg ir su 4GB RAM ir 64GB

Tarkim 2GB/32GB naudotina, bet kiek springsta kad ir nuo updates.

Atsiliepimai apie tokius zaislus - visai OK
Tik mano Z37**/2RAM/32GB su isjungtais updates
Tas Atom Z8350 / 4GB_RAM / 64GB gerokai lankstesnis
ir GPU modernesne/stipresne.