Tema: Re: Gaming PC ar toks tiks
Autorius: MRT
Data: 2017-01-27 18:58:38
> O kaip del Case? ar verta investuoti I fractal?

As fractalo nerekomenduoju. Jis turi teigiamus atsiliepimus,
man siaip atrodo kosmosas uz deze tiek palikt (cia apie R5).
As ji tik ivardinu, kaip kitu megstama deze.
Paskutinis kompas rinktas i Zalman'o siauruka.
Pirma karta ji paciupinet teko, toks puse velnio vizualiai.
http://www.skytech.lt/zmt4-korpusas-zalman-zmt4-mini-tower-psu-usb-p-160588.html
Siuo metu jis pas mane. Bet jis tinka tik mATX matkem
ir videlka ne pati ilgiausia jame telpa.
Hardu vietos siaip sau, bet kompas imtas su B150 ir m.2 SSD.
Surinko Skytech'as, tai negavau isbandyt surinkimo.

> o prie sito cpu coolerio nera kaip suprantu.

Tipo "K" lyg ir BOX versija buvo be coolerio,
jei i5-7500 BOX, tai cooleri turi, bet jis simple.

> kas del ssd tai as dabar su 120 sedziu tai truputi ankstoka yra bet
> isgyvenu, uztenka mano poreikiams ir dar papildomai 1tb hdd turiu tai
> per akis. neturiu kur naudoti tos vietos.

Cia su ideja, kad 120_SSD+1TB_HDD gali
pavirsti 500_SSD ir issiverst be HDD.

> Ir ant SSD nelabai verta taupyt.. talpa nekenkia..
> 102Eur uz 250GB_850EVO, kai +75Eur_uz_+250GB = 500GB_850EVO 177Eur.

Paprastai kiek talpesni yra greitesni, tai vis vien uz 500GB lieku :)
Nors jei issiverstum su turimu 120GB_SSD, tai galima butu palaukt
kokio kainu kritimo ir tada didesni SSD paimt.
250GB siai dienai nei labai talpu, nei labai pigu.
Pries gera menesi mano favoritas ant LT buvo MX300 525GB uz ~133Eur.

Zr. kainu istorija:

http://www.skytech.lt/ct525mx300ssd1-crucial-ssd-mx300-525gb-sata3-p-319347.html#tabsnav-2

Jis is lempos pabrango +20Eur, kai 850EVO mazdaug tiek ir kainavo:

http://www.skytech.lt/mz75e500beu-samsung-ssd-850-evo-500gb-sata3-540520mbs-iops-98k-p-221706.html#tabsnav-2

Techniskai 850EVO nepablogejo, o MX300 nepagerejo.