Tema: Re: Q: ausinės TV belaidės
Autorius: Arnoldas
Data: 2017-01-27 09:41:07
ar galima pajungti ausines TV per bluetooth? seniau lyg nebuvo įmanoma.
mano telikas senas lcd gal 7 metų, tas sony ausines aš jungiau per tulpes.

toks klausimas: ar galiu pajungti bluetooth ausines į teliką? mačiau,
kad yra visokie keitikliai: tulpės į 3,5, scart į 3,5, bluetooth
reciveriai, adapteriai  ir t.t. Bet ar tai veikia?