Tema: Re: kompas su 64gb ram
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-23 09:48:49
o man is smalsumo idomu, kokia paskirtis tokio keisto pc configo? t.y. nx
tiek dafiga ramo, o cpu ir visa kita px?

"MRT"  wrote in message news:o64c6g$v3h$1@trimpas.omnitel.net...

Del RAM gali situs paziuret, bet kainos is esmes nelabai keicia:
http://www.skytech.lt/cmk32gx4m2a2666c16-ddr4-corsair-vengeance-lpx-black-32gb-2x16gb-2666mhz-cl16-12v-p-289354.html
http://www.skytech.lt/hx421c14fbk232-kingston-hyperx-fury-2x16gb-2133mhz-ddr4-cl14-dimm-black-p-302610.html
skytech'e jie pigesni uz Kingston'o "value"

> PSU I-BOX Cube II 400W, ATX

Bent truputi padoresni reiketu..

> aha, aciu :) Dar kazokio ausintuvo kaip suprantu reikes  6-7 eur?

Ausintuvo nereikes, Box = su elementariu parpaliuku ir jo pakanka.

online komplektuojant siulo:

Ar reikalinga surinkimo paslauga ?
Užsakant kompiuterį(-ius) iš atskirų dalių, turite pasirinkti,
ar bus reikalinga surinkimo ir testavimo paslauga.
Paslaugos kaina 7.99 € su PVM vienam kompiuteriui.