Tema: Re: Panardinau Galaxy TAB4 Å
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-17 06:51:35
Jei turi aišku po ranka 5 litrus silica gelio - prašom.. Ryžiai geria
drėgmę - sausėja oras aplink, dregmė telefone garuoja..

Batareika jei išsiima - aišku riek lupt lauk, bet dabar retenybė.

Kiek pažįstu "buitinių vartotojų", tai šitas triukas padeda, nes
sekmadienio vakarą žmogui kuris įmete telefoną į vonią daugiau nėra ką
patart.

Pas saviškį kažkada druskuoto vandens baloj paskandines buvau kokiom 2
minutėm. Geriausią ką gavau kaimo aplinkoj - osmosuoto (tipo
distiliuoto) vandens ir ryžių. Praploviau distiliuotam, per kelis kartus
vis švariam, kol brūdas nebelindo, išpurčiau kiek ėjo ir porą litrų
ryžių užrištam maiše.. Ištrauktas po 10 dienų atveikė jau arti poros
metų. Ryžiai beje irgi maistui nuėjo :)