Tema: Re: access DB (foto)
Autorius: MRT
Data: 2017-01-11 21:18:32
> ka radau kitaip , tai kazkoks projektas pridetas auksciau mano bazes
> (prisegu)
> acwztool
>
> nezinau nei kas cia su kuo valgoma ir ar tai itakoja

o tai turint kompa, kuriame veikia ir kuriam neveikia,
dar ir pacia DB ir netgi intera, kuriame googlis veikia,
ar bandei klaida pagooglint ir bent kazka isbandyt?..
Tarkim tas failiukas ir pats access'as naciort nei idomus
nei paciam gausiai atrodo reikalingas.. bet..

https://www.experts-exchange.com/questions/26693038/A-problem-occurred-while-Microsoft-Access-was-communicating-with-the-OLE-server-or-ActiveX-Control.html

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_access-mso_windows8/problem-communicating-with-ole-server-or-activex/ec639e01-25c7-4cd2-bb36-a19a3655e4a4

siaip klausimas.. ta DB is networko nieko neima?.. veikia offline?

Tarkim klaidos pranesimas, kai programa (Access) tiksliai
ar jai OLE ar jai ActiveX << kartais uzuomina pasiaiskint, kuris is ju.
O taip pat kartais toks pranesimas reiskia, kad nei tas, nei tas..