Tema: Re: Epson rasalo kasetes
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-09 16:44:57
Sakyciau siuo atveju protingiausias sprendimas - parduot ta gaidi nx :-)
Tik sorry, ka pirkt vietoj jo neparekomenduosiu, bo man asmeniskai rasaline technologija neegzistuoja jau n metu, tai nieko apie konkrecius modelius nezinau, o bet taciau su tokiais spausdinimo kiekiais, jei spausdini ne nuotraukas, tai ko gero galima vos ne pati pigiausia lazeri nukirst...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/