Tema: Re: Win XP --> SSD
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-07 22:03:16
Jei instaliuota WinXP į diską be particijų, t.y. pats instaliatorius jas padarė, tada garantuotai alignmentas blogas (nu tą Bronco scriptas parodys :-))

Alignmentui aš naudoju kadaise iš Hitachi parsisiųstą utėlę Hitachi Alignt Tool (ten iš tiesų Acronio softukas), naudojimasis - po instaliacijos paleidus neišlygiuotom particijom atsiras mygtukas "Align" - paspaudus kompas persikraus ir prieš startuojant Windowsam prasisuks procesas.
Vienintelis povandeninis akmuo - tos procedūros negalima atlikinėt encryptintiems diskams.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/